fam. Farstad - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Judith Huijser - WaarBenJij.nu fam. Farstad - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Judith Huijser - WaarBenJij.nu

fam. Farstad

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

07 Augustus 2005 | Nederland, Harlingen

Gister nog even lekker genoten van de zaterdagavond/nacht met m'n vrienden.. en toen ik vanochtend wakker werd leek het noorwegen avontuur wel heel dichtbij te komen, want morgen is 't al zo ver!
Ik vlieg om half 11 vanaf schiphol naar Oslo en vandaar verder naar ålesund. Om 10 over 2 komt Idar Farstad me van het vliegveld halen.
'k heb net een mailtje ontvangen met een foto van de familie Farstad ^^ ik post em hier wel ff op.
Maargoed ik blijf daar dus 2 maanden, en daarna (maandag 10 oktober)ga ik met een bus van ålesund naar Trondheim (7,5uur)en daar blijf ik een week bij een vriend logeren.
Maandag 17 oktober ga ik weer op huis aan. Ik vertrek 11.20 vanuit Tronheim naar Oslo met het vliegtuig, en vandaar naar Amsterdam.Ik kom daar kwart voor 3, en dan moet ik nog naar huis met de trein *blegh*

Ik zal verder met inpakken enzo
Het volgende bericht zal wel uit noorwegen komen ghehe, kga jullie missen !

  • 07 Augustus 2005 - 09:52

    Neeltje:

    Heel veel plezier daar en een leerzame stage!! En dan zien we elkaar wel weer eens op school verschijnen !! Wij gaan naar Spanje !! Doei

  • 07 Augustus 2005 - 11:17

    Ymkje:

    wooow wat heeft dat meisje lang haar!

  • 08 Augustus 2005 - 14:34

    Jeljer:

    Huh ehm volgens mij heb ik iets gemist, ben 2 weken weg, kom ik via via hier terecht, lees ik dat je naar noorwegen gaat? WTF ben je dus nu al weg enzo? raar :) hopen dat je daar msn hebt :P Iig veel plezier met wat je daar gaat doen! ( dat hoor ik dan vast via msn :P) en tot in oktober dan maar :S kuskus

  • 08 Augustus 2005 - 21:33

    Gekkehuus:

    Lieve seun,
    Ik mis je nu al F*ckzooi :( Het dringt nu pas tot me door "JUUD 2MAANDEN plEITOS" Ik hoorde van berber dat je veilig bent aangekomen daaro fieuw maar :) spreek je snel Kus annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Aloha ^^ Reizen is mijn passie, ik houd ervan nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe culturen & talen te leren kennen en nieuwe plekken te ontdekken. Ooit hoop ik te kunnen zeggen dat ik vrijwel alle landen (nouja..continenten) heb bezocht! ... Tenzij ik voor die tijd m'n plekkie heb gevonden natuurlijk. Life is all about making friends, having fun & creating great memories :) Kijk ook op: juudenannie.waarbenjij.nu voor de verhalen van mijn backpack jaartje. En op: juudenannie.mijnalbums.nl voor foto's van mijn reizen en voor filmpjes kun je kijken op: www.youtube.com/juudenannie "Not all those who wander are lost"

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 31216

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 25 Juni 2015

Home is where the heart is

02 September 2010 - 26 April 2011

Stage in Ecuador

29 Juli 2009 - 28 December 2009

Minor in Zuid Afrika!

17 Augustus 2007 - 17 Augustus 2008

Backpacking

Landen bezocht: