NewYork, New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Judith Huijser - WaarBenJij.nu NewYork, New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Judith Huijser - WaarBenJij.nu

NewYork, New York

Door: judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 April 2006 | Verenigde Staten, New York

Het is weer zo ver, Judith trekt erweer op uit.
Deze keer is het New York City !
Ik ga samen met m'n ouders en broertje.
We vertekken morgen (donderdag 27 april) en verblijven daar 10 dagen in een hotel, in een koreaanse wijk haha dus misschien komen de woorden die ik bij Tang Soo Do leer toch nog van pas ;)
Ik vier zelfs m'n verjaardag daar (puur toeval), 1 mei word ik 20, olé olé en dat vier ik bovenop de empire state building.
naja..iig genoeg plannen
Als ik terug ben zal ik een verslagje schrijven enzo
nou toedels ik ga m'n tas in pakken ghehe

Judith

Aloha ^^ Reizen is mijn passie, ik houd ervan nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe culturen & talen te leren kennen en nieuwe plekken te ontdekken. Ooit hoop ik te kunnen zeggen dat ik vrijwel alle landen (nouja..continenten) heb bezocht! ... Tenzij ik voor die tijd m'n plekkie heb gevonden natuurlijk. Life is all about making friends, having fun & creating great memories :) Kijk ook op: juudenannie.waarbenjij.nu voor de verhalen van mijn backpack jaartje. En op: juudenannie.mijnalbums.nl voor foto's van mijn reizen en voor filmpjes kun je kijken op: www.youtube.com/juudenannie "Not all those who wander are lost"