jaartje backpacken - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Judith Huijser - WaarBenJij.nu jaartje backpacken - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Judith Huijser - WaarBenJij.nu

jaartje backpacken

Door: Yehudit

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 Augustus 2007 | Australië, Adelaide

G'day dudes & babes,

Zoals jullie vast allemaal al weten heeft deze dame besloten een jaartje te stoppen met studeren & te gaan reizen en werken met een vriendin aan de andere kant van de wereld!!!
We vertrekken 17 augustus 2007, de plannen zijn als volgt:
- 2 weekjes vakantie vieren op Bali
- Daarna door naar Adelaide in Australië
Vanaf daar begint ons backpack avontuur. We gaan proberen genoeg geld te verdienen met werken (van jilleroo tot bananen plukken en bediening) om heel veel te gaan reizen in Australië om alles te zien dat we willen zien.
- Het plan is ook om tussendoor een paar maandjes naar Nieuw-Zeeland te gaan.

Echt concrete plannen hebben we verder niet, we zien wel wat er op ons pad komt...

Dit is de link van onze blog:

ps. 11 aug is ons afscheidsfeest in de lichtboei in Harlingen, niet vergeten!!!

Judith

Aloha ^^ Reizen is mijn passie, ik houd ervan nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe culturen & talen te leren kennen en nieuwe plekken te ontdekken. Ooit hoop ik te kunnen zeggen dat ik vrijwel alle landen (nouja..continenten) heb bezocht! ... Tenzij ik voor die tijd m'n plekkie heb gevonden natuurlijk. Life is all about making friends, having fun & creating great memories :) Kijk ook op: juudenannie.waarbenjij.nu voor de verhalen van mijn backpack jaartje. En op: juudenannie.mijnalbums.nl voor foto's van mijn reizen en voor filmpjes kun je kijken op: www.youtube.com/juudenannie "Not all those who wander are lost"