ghehe daar ben ik weer :) - Reisverslag uit Hildre, Noorwegen van Judith Huijser - WaarBenJij.nu ghehe daar ben ik weer :) - Reisverslag uit Hildre, Noorwegen van Judith Huijser - WaarBenJij.nu

ghehe daar ben ik weer :)

Door: Judith the farmgirl from Norway

Blijf op de hoogte en volg Judith

03 September 2005 | Noorwegen, Hildre

Hei vennen! (hallo vrienden)
Wha, sorry dat ik zo een lange tijd niets meer geplaatst heb, maar op de 1 of andere manier doet deze site `t nie op Paul z`n pc & hotmail ook nie, en als ie `t wel doet is ie abnormaal traag..dus foto`s posten word ook niets meer. Kzit nu in de bibliotheek in Brattvåg (hier doet hotmail t nie grrr)
Ehrm tsja jullie verwachten hopelijk nie van me dat ik nu nog van elke dag ga uittypen wat ik heb gedaan hea.. ghihi
The basic is dat ik er doordeweeks nog steeds !"#%& vroeg uitmoet 5.30 AM om de koeien te melken&voeren, heb er nu ook 3 kalfjes bij die ik de fles moet geven enzo.
En ehm daarna heb ik pauze en breakfast. Als het mooi weer is brengen we daarna de koeien naar buiten (dan zijn ze soms helemaal gek en springen ze alle kanten op ghehe vet leuk om te zien) en daarna ben ik vanaf nu bezig op `t dak van `t oude huis (schoonmaken met de hoge drukspuit en verfen) en ben bezig een oude hooiwagen te verfen). Als het slechtweer is krijg ik meestal schoonmaak en opruim klusjes BLEGH!

Gister (vrijdag 2 sept) was het slecht weer dus moest ik schoonmaak werk doen. Heb `t kantoor in de stal opgeruimd (is binnen 3 weken weer een rommel want hij gooid alles overal neer..maargoed) en de vloer schoongemaakt..je wilt nie weten hoe smerig die was..en hoe snel die weer smerig is hehe. En ehm kheb de ramen in de stal schoongemaakt (kunnen de koeien ook weer wat zien, olee)
Oeh heb ook een geboorte van een kalf meegemaakt (heb ik al vaker gezien, maar `t blijft mooi) Maar `t was verdorie weer een stier, ong 90% van de kalfjes die dit jaar geboren zijn waren stieren.
En toen ik in de namiddag klaar was met alles heb ik traktor gereden, just for fun. Ben het een beetje aan `t leren.
Na het eten (fiskecake met fiskesaus&aardappelen) heb ik nog een gitaar consert gegeven, haha ze vonden het prachtig en willen graag dat ik elke avond ga spelen.
Dr is `s avonds ook nog een kalf geboren.. een meisje JEEJ, en ze noemen haar naar mij `Judea` (hij wil graag dat alle namen op een a eindigen en Judith kwam uit het land Judea ofzo?)

Zaterdag 27 aug ben ik trouwens nog naar het `matfestival`(`voedselfestival`)in ålesund geweest. Stelde nie zo veel voor hoor, waren gewoon een paar feesttenten waar je vis- en kaasproducten kon kopen en proeven. Kheb o.a. fiskeburgers gehad ghehe.
Kheb ook met wat Nederlanders gepraat die Idar kende omdat die NLman laatst was langs geweest om z`n traktor te repareren.
En nog een Nederlandse meid die geitenkaas verkocht, ze heeft me uitgenodigd om een keer op hun geitenboerderij langs te komen.

Hmm dit klinkt misschien vreemd, maar ik heb op dit moment zo`n ontzettende zin in een patatje oorlog haha, kword gek van al die fiske producten (oke, eigenlijk nie want tis veel beter dan vlees moehaha..alhoewel ik ook rendier gehaktballetjes heb gehad..ja sorry maar ik moet alles natuurlijk wel even proberen hea)

Op m`n kamer heb ik zo een radio\cd\casette player, ik luister vaak naar de radio en ze hebben hier een hele coole goede band `Animal Alpha` (zingen engels, btje guano apes achtig) ga ga downloaden ga. en ehh Odd Norstøga is wel grappig.

By the way.. het spookt in m`n slaapkamer. Kheb nu al 2x gehad dat de deur van m`n kamer opslot zat `s ochtends.


Nouja dat was het voor vandaag, kmoet nog ff postzegels halen bij de grappige postofficeboy hier beneden de bibliotheek (shopping centre)

Ha det, (doei)
stor klem (big hug)
Judith

  • 15 September 2005 - 13:39

    Ik:

    1408 pageviews? hahaha I`m almost famous

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Aloha ^^ Reizen is mijn passie, ik houd ervan nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe culturen & talen te leren kennen en nieuwe plekken te ontdekken. Ooit hoop ik te kunnen zeggen dat ik vrijwel alle landen (nouja..continenten) heb bezocht! ... Tenzij ik voor die tijd m'n plekkie heb gevonden natuurlijk. Life is all about making friends, having fun & creating great memories :) Kijk ook op: juudenannie.waarbenjij.nu voor de verhalen van mijn backpack jaartje. En op: juudenannie.mijnalbums.nl voor foto's van mijn reizen en voor filmpjes kun je kijken op: www.youtube.com/juudenannie "Not all those who wander are lost"

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 31737

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 25 Juni 2015

Home is where the heart is

02 September 2010 - 26 April 2011

Stage in Ecuador

29 Juli 2009 - 28 December 2009

Minor in Zuid Afrika!

17 Augustus 2007 - 17 Augustus 2008

Backpacking

Landen bezocht: