Eat, Pray, Love - Reisverslag uit Tondano, Indonesië van Judith Huijser - WaarBenJij.nu Eat, Pray, Love - Reisverslag uit Tondano, Indonesië van Judith Huijser - WaarBenJij.nu

Eat, Pray, Love

Door: ka Jude

Blijf op de hoogte en volg Judith

10 Mei 2015 | Indonesië, Tondano

Inmiddels ben ik geen desperate housewife meer, NEEN, ik ben juf!

Wel te verstaan op Tondano international School, ik geef er Engels, Wetenschappen en Computer les aan basis school kids. LOVE it!

In Nederland heb je een teachers degree nodig, maar hier is ’t al genoeg als je een westerling bent whaha, is ’t toch nog ergens goed voor om ’t buitenbeentje te zijn ;) Ik geloof ook dat leraar zijn iets is wat je moet liggen, waar je een passie voor moet hebben of talent, niet alles valt aan te leren. In ieder geval voor mij, so far so good. Ze zijn erg blij met me ( ik geef zelfs yoga les haha) en hebben me zelfs een werk visum aangeboden voor minimaal een jaar dus dat’s ook een enorm compliment. Jammer dat ik nu pas bij ze terecht gekomen ben, ze hadden ’t zo veel makkelijker voor me kunnen maken beteft m’n visum . Plus ik zou een inkomen gehad hebben, nu is ’t op vrijwillige basis aangezien ik niet mag werken op mijn huidige visum. Anyways, in ieder geval leuk de laatste weekjes nog even voor ze te werken en ’t lesgeven kan ervaren, de dagen vliegen nu voorbij!
Wat betreft de titel van dit verhaal "pray"ing is iets wat we op deze christelijke School veel doen ;)
Morgen, 1 mei, is ’t trouwens alweer m’n bday, OH-MY-GOSH, turning 29! Dotz was zelfs de tel kwijt : “ So we have to put 27 candles on the cake?” ik: “ ehhh, we’re both turning 29 this year honey!” whehehe.

2 Mei is de trouwerij van een meid die ik heb leren via ’t vrijwilligerswerk bij Tasikoki Wildlife Rescue Center. Voor haar same story like me, ze gaat trouwen met een jongen van hier. So excited voor haar!

En 4 & 5 mei MOET ik naar Kuala Lumpur aangezien mijn visum verlopen is..verdorie! Lekker doel loos. Vlieg er heen en vlieg de volgende dag met de eerst volgende vlucht weer terug.

Eind mei vertrekken we al naar Bali om Sony zijn visum voor Nederland te regelen en voor we ’t weten is ’t dan al 25 juni. De tijd vliegt nu erg hard. 1 juli begin ik weer met m’n werk op Terschelling.

Ik hoop dat ’t met jullie ook allemaal goed gaat back home. Ik mis jullie, tot spoedig!
Warme groetjes vanuit ’t regenachtige Sulawasi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Aloha ^^ Reizen is mijn passie, ik houd ervan nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe culturen & talen te leren kennen en nieuwe plekken te ontdekken. Ooit hoop ik te kunnen zeggen dat ik vrijwel alle landen (nouja..continenten) heb bezocht! ... Tenzij ik voor die tijd m'n plekkie heb gevonden natuurlijk. Life is all about making friends, having fun & creating great memories :) Kijk ook op: juudenannie.waarbenjij.nu voor de verhalen van mijn backpack jaartje. En op: juudenannie.mijnalbums.nl voor foto's van mijn reizen en voor filmpjes kun je kijken op: www.youtube.com/juudenannie "Not all those who wander are lost"

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 31164

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 25 Juni 2015

Home is where the heart is

02 September 2010 - 26 April 2011

Stage in Ecuador

29 Juli 2009 - 28 December 2009

Minor in Zuid Afrika!

17 Augustus 2007 - 17 Augustus 2008

Backpacking

Landen bezocht: